عاشقتم تابینهایت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عاشقتم تابینهایت
نوشته شده در جمعه 1 دی 1391
بازدید : 214
نویسنده : AmiRez

 پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا

قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم دختر لبخندی زد وگفت ممنونم.

تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد.حال دختر خوب نبود.نیاز فوری به قلب داشت.ازپسرخبری نبود.

دختر با خودش میگفت میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی وبه خاطر من

خودتو فداکنی.ولی این بود اون حرفات.حتی برای دیدنم هم نیومدی...شاید من دیگه هیچوقت

زنده نباشم...آرام گریست ودیگر چیزی نفهمید...

چشمانش را که باز کرد دکتر بالاسرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاد؟دکتر گفت نگران

نباشید پیوند قلبتون باموفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید.درضمن این نامه برای شماست..!

دخترنامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد.بازش کرد چنین نوشته بود:

سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام از دستم ناراحت نباش

که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم.پس نیومدم

تابتونم این کارو انجام بدم.امیدوارم عملت موفقیت امیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت)




:: موضوعات مرتبط: مطلب عاشقانه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








90tarh.ir
90tarh.ir